Met een passend cadeau ga je niet nat

BrandMore_Logo_Emblem

Een nieuwe identiteit komt uit de steigers

Om in te spelen op een veranderende vraag vanuit de markt, besluit Peter Bult om zijn drie onderhoudsbedrijven samen te voegen. De bedrijven gaan verder onder één naam: Behoud. Van traditionele schildersbedrijven naar totaalonderhoud van bouwwerken. Ruim 80 vakmannen vormen voortaan één team van specialisten: De Bouwwerkhoeders.

In een reeks tastbare producten geven we het nieuwe gezicht van Behoud een eigen identiteit.

Zo kom je pas écht goed uit de verf

Caps, mutsen, blocknotes, pennen, broodbak, emmer, paraplu, thermoskan, ijskrabber... Het verhaal van De Bouwwerkhoeders komt tot leven in praktische, tastbare producten. Met een eigen merchandiselijn bouwt Behoud aan een sterke, herkenbare identiteit. In eigen materialen, maar ook naar hun klanten toe. 

Notitieboekje met logo
Notitieboekje
Notitieboekje en pen met logo
Pen
broodtrommel met logo
Lunchpakketje
premium merchandise
muts met logo
Muts
ijskrabber met logo
IJskrabber
Pet met logo
Cap

Met verrassende producten maak je het verschil

Bij de lancering van de nieuwe identiteit in februari 2020, kreeg elke gast een rijkgevulde 'goodybucket' boordevol praktische producten mee naar huis. De emmer bevatte onder meer een leuke lunchbox en trendy thermoskan. Deze praktische items behoren inmiddels tot de standaarduitrusting van elke Bouwwerkhoeder.

“Directeur Peter Bult van Behoud is een no-nonsense ondernemer die heel goed snapt wat zijn merk moet uitstralen.”

Jan Pier Tilma - Brandmore

BRANDMORE_Jan Pier_Tilma_Quote
BRANDMORE_KLANTCASE_BEHOUD_Merchandise_Emmer-Voetbal
Emmer met logo
Voetbal met logo
Bal met logo

Work Hard, Play Harder, Brand More

De Bouwwerkhoeders scoren flink met hun nieuwe identiteit. Van heinde en verre spot je de vakexperts met hun herkenbare retrokleuren. De merchandise-artikelen zie je overal terug. Zo heeft de praktische Behoud-emmer in menig huishouden een vaste plek gekregen. Ook de thermoskan – met het fraaie repeterende logo-patroon à la Louis Vuitton – is een populair item.  

De Bouwwerkhoeders werken met hart voor de zaak. Behoud wil deze specialisten graag binden, boeien én behouden. Daarom is er ook aandacht voor de nodige ontspanning. Neem bijvoorbeeld de vrolijke Behoud-voetbal. Deze brengt plezier in elke keet. Hiermee scoort Behoud gegarandeerd.

Als aan het einde van de week de Bouwwerkhoeder voldaan een drankje nuttigt, ziet hij zijn heldenteam op het bierviltje pronken. 'Drink met Behoud' luidt de tekst. Een tevreden glimlach verschijnt op zijn gezicht. En dat is misschien nog wel het grootste geschenk.

broodtrommel bedrukken met eigen logo
emmer bedrukken met eigen logo
brandmore behoud 34

Wil jij net als Behoud lekker brainstormen met de creatievelingen van Brandmore?

BRANDMORE_CTA_Marit

Vraag nu de
brainstormsessie aan

Meer mooie verhalen van marketeers met een verhaal.

Samen verzin je de leukste dingen. Laat je inspireren door deze verrassende verhalen.

Delfsail (1)

Alle hens aan dek voor het grootste evenement van 2024

More

Hard Rock Hotel – 1 (1)

De juiste toon voor het Hard Rock Hotel Amsterdam

More

Kabrita (1)

Als alleen het allerbeste goed genoeg is

More

LOGO_BRANDMORE_FOOTER

Brandmore Industries

Bezoekadres:
Bornholmstraat 80
9723 AZ Groningen

Postadres:
Postbus 5065
9700 GB Groningen

kvk: 01169153

Partners

Hello Fresh
Hard Rock Hotel
Amsterdam Light Festival
Koopjes drogisterij
Delfsail
Behoud
Kameleon
VVV Groningen
Kabrita

BRANDMORE_ICON_KALENDER-1

Event & Merchandise kalender

Hoe maak je een goede kalender
Boek een creatieve sessie

Brandmore is aangesloten bij de PPP, Promotional Products Professionals.

BRANDMORE_ICON_KALENDER-1

Brandmore is aangesloten bij de PPP, Promotional Products Professionals.

logo_erkend_leerbedrijf

Wij zijn een erkend leerbedrijf.

Scroll naar boven